Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K)

Žemiau pateikiame atsakymus į dažniausiai pasitaikančius klientų klausimus.

Ar dirbate savaitgaliais?

Standartinės meistų darbo valandos yra I-V 09:00-18:00, o užklausimai el. paštu ir per kontaktinę formą priimami visomis savaitės dienomis. Esant reikalui galime prisiderinti ir priimti Jūsų kompiuterį remontui ir savaitgalį. Dėl galimybių tai padaryti teiraukitės kontaktų puslapyje pateiktu telefono numeriu.

Ar kompiuterių taisymo darbams ir mūsų parduodamiems naudotiems kompiuteriams suteikiama garantija?

Taip, mūsų kompiuterių servisas suteikia garantinį aptarnavimą visiems mūsų parduodamiems kompiuteriams ir paslaugoms. Tikslų garantinį terminą sužinosite pirkdami konkretų kompiuterių ar užsakydami paslaugą.

Ar būsiu informuotas apie kitus aptiktus kompiuterio gedimus?

Taip, apie visus kompiuteryje rastus gedimus pranešame iš anksto ir pasiteiraujame ar norite juos pašalinti.

Ar galite išsaugoti remontuojamame kompiuteryje esančią informaciją?

Taip, jei pageidaujate, mes galime padaryti kompiuterio duomenų kopiją ir įrašyti ją į išorinį diską, kompaktinį diską ar kt.

Ar gali kompiuterį iš kompiuterio serviso pasiimti kitas asmuo?

Taip, jūs galite įgalioti kitą asmenį atsiimti jūsų kompiuterį apie tai iš anksto pranešę mums.

Ar galite atvykti į namus ar biurą pasiimti kompiuterio remontui?

Taip, už papildomą mokestį galime paimti jūsų sugedusią kompiuterinę įrangą iš jūsų namų ar biuro. Transportavimo kainą sužinosite paskambinę mums telefonu ar parašę užklausą el. paštu.

© 2024 kompiuteriuprieziura24h.lt . Visos teisės saugomos. Kopijuoti be autorių sutikimo griežtai draudžiama